Längtar..

Va jag längtar nu att det iaf ska bli imorogon.. Det känns som att den här veckan tuffat på i 190 ju eftersom lillan e sjuk så blir man ju så uppe i det och ska försöka se till att hon blir bra och mår bra, samtidigt så gnager tanken på allt som borde göras i skolan, men va ska man göra? Vart lite orolig igår kväll för Emelie kräktes igen på kvällen efter att hon somnat, ringde såklart rådgivningen, men de sa att det bara va bra, det är allt slem hon får upp, så då kunde jag andas ut lite. Hon hade ju hostat tidigare under dagen också så det lät som hon skulle kräkas. Konstigt bara att det kommer just efter att hon druckit välling och precis somnat?? Jag blir bara nojig att hon inte tål vällingen då, men kanske e så också att det blir n eftersom hon ligger ner o annars brukar vara upprätad när hon hostar..

Känner bara att bara det blir imorgon då kan jag andas ut, för imorgon åker vi ju iväg på hotell, så skönt att bara få komma iväg, bara vi tre i vår lilla familj och ta det lugnt =) Sova mellan prassliga hotellakan, och ligga o trängas i en 140 cm säng som var det enda som fanns kvar när vi boka hihi ska bli spännande, men finns det hjärterum finns det ju stjärterum! Sen får jag äntligen min ring!

Lite nervöst e det ju,det här med förlovningen alltså, å eftersom jag tar så seriöst på det också, så känns det ju som att efter helgen, då är et verkligen vi, då finns det ingen chans att bara smita undan. Alltså, missförstå rätt, jag kan inte gärna smita undan ändå me tanke på Emelie o allt jag o mathias har tillsamans, och jag vill absolut inte det heller, men man måste ju få tänka tankarna. Men faktiskt, det känns bra, jag vet att min älskling e precis den jag vill vara med resten av mitt liv, och han få rmig att må bra och känns mig mer säker här i live, jaa, va ska man säga, han e heelt perfekt.. (ps. så länge man sett till så han har mat i magen *fniss*)

Idag blir det väl fullt ös å, jag ska fixa här hemma, fortsätta damma, vilket jag för övrigt hatar att göra, o hänga upp nya gardiner i sovrummet frö där hade jag o Emelie storstädning igår. Sen lär jag handla lite ock kasta ihop en paj tänkte jag för farfar o hans fru kommer på eftermiddagen och ska lämna påskägg, o tydligen ska det firas lite, och sen lär jag ju packa för imorgon för pappa kommer på morgonen imorgon o då vill jag ju gärna va lite social mot han =) Visserligen skulle han bli kvar över dagen, men iaf =) Blir ju att man inte träffas alltför ofta, o nu när våran kontakt blivit bättre så =)

Nu har jag bestämt mig för tt ge mig me dessa lång bloggningra, framöver blir det mer´korta, kan ju inte sitta o skriva hur mycket som helst inte, en när fingrarna väl kommit igång..

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej nej nej, inte ska du sluta med långa inlägg! Det ä jus åna som är läsvärda!! Med tankar och funderingar... och du skriver så inspirerande, aldrig hade jag tnkt tanken att skänka kläder och sånt om jag nte läst det på din blogg! So keep on writing babe! :) Kram

2009-04-02 @ 13:37:29
URL: http://www.lillisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0