Idag..

har jag varit liite ambitiös iaf.. Har återinfört vårt badrum för bruk igen efter att typ,, aldrig ha använts egentligen *fniss* Har bara vart där för at byta blöja typ..
Har röjt idag så nu vart det liite mysigt där iaf och lillan har badat i badkaret och plaskat.. Annars så har jag:
* dammsugit och skurat golven i hall, badrum och kök
* laddat en maskin med tvätt och hängt, kört igång en maskin disk som jag inte orkat plocka ur..
*vart ute en sväng med lillan när hon skulle sova, och fick ta en dust om sovning med henne..Fast jag hade nog rätt, för lillan sov sedan i nästan tre timmar, så tror nog att våran älskade lilla unge va lite övertrött =)
* tog en promenad till affären med Mathias o lillan på förmiddagen innan det var dags för lunch och sovstund för henne..
* vart på en liten cykeltur  nu på kvällen med Linda och Selma=) Sen hem hit och hinka lite kaffe och fikabröd..

Ätit idag: Rejält lass kycklingsallad, 2,5 dl naturdiet och en banan, 2 clementiner, 2 bullar, en bit kärleksmums, en 3/4 hallongrotta, typ 8 koppar kaffe, ca.10 -15 godisar, o då har jag säkert missat någon av de onyttigheter jag stoppat i mig..

Nu sitter jag o ska kika på desperat housewifes!! Sn krypa ner bredvid min lilla älsakde tuffla (som idag jgorde illa sig så hon har en bula i pannan och tillhörande skrapmärke på kinden =(, och sedan sukta efter att min älskling ska komma hem från jobbet så jag kan pussa godnatt och sova gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0