Drömlägenheten..

får vi nog fortsätta jakten på..

Var o kikade på en lägenhet idag..Visst, det va bra planlösning, men jag kommer gå miste om min älskade sol har jag en känsla av, och den härliga möjligheten att tassa ut en sommarmorgon o käka sin frukost, sitta o filosofera med en kopp kaffe..Dessutom måste vi tapetsera typ hela lägenheten..Ska höra me gavlis imorgon vad de säger, får vi inte lägenheten tapetserad får det nog vara för min del, fast Mathias vill nog ha lägenheten, han e aningen mer intresserad än mig =(

Vad har jag annars gjort idag? Joo, alldeles för lite..Ägnat tid åt lillan dock, solat, plockat lite.

Ätit: Föör mycket.. fiberberikad havregrynsgröt (jojjomen) 8 koppar kaffe, så många godisar att jag inte ens vill räkna idag, 3 clementiner, 3 bragokex, köttgryta och 1 potatis, 1/2 glas saftsoppa och 2 mackor..

Önskar: Ett drömslott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0