Välkommen till min nya blogg!

Jaha, så har man en blogg då..
inte för jag vet vad jag ska med en till, men kan ju va kul att ha nå onödigt tidsfördriv..pfft, som att jag egentligen skulle behöva det med en liten tjej på 6 månader som busar.. Ehh, neej, knappast..Men äh, man lär väl kunna pillra ner nå tankar ändå me jämna mellanrum =)
Just ja, blir ju lite av gubbens tid man snor åt sig av åxå då.. fast det lär han väl inte dö utav hehe jag får väl se till å uppfostra disken så den hoppar in i maskinen själv, se till så tvättmaskinen hoppar igång av sig själv, o det finns ju faktiskt självgående dammsugare..
Men dåså, problemet löst, jag har alltså tid att sitta här =)

Just nu sitter jag å knappar här medan min lilla tjej försöker sig på att krypa hihi hur gulligt är det bara inte med en liten rumpa rätt opp i vädret och kämpandet för att få fram lillbenet lite *fniss*

Har nog aldrig tidigare känt mig så hel eller anat hur mycket kärlek man kunde känna innan jag fick barn. Nu är varje ögonblick fyllt av lycka och även dagar som är trista o gråa så finns det ändå något som lyser upp dem. Det är ett leende, att ha lillan i famnen, eller när hon trycker sitt ansikte mot mitt för att mysa..

Annars går ju mina dagar ut på att dricka kaffe, gå nån runda me vagnen, shoppa och klämma in en tre, fyra kaffekoppar till på det..Eller ja, det e väl så jag vill det ska va, helt ärligt, så lever jag nog mer hemmafru liv hehe
precis bakat bullar här medan lillan sov..o det e vällan inget  ovanligt att jag håller på o skrammlar bland bunkarna i köket.. =) Men jag trivs..Svenssonlivet va kanske nå för mig ändå rå??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0