Näe, nu så..

=)
Nu vill jag ha tatuering,,igen hihi
Sprungit runt o kollat bland olika tatuerare idag igen.. Men jaa,en tatuering vet jag ju redan hur den ska var aoch se ut, lite tveksam vart den ska sitta bara. Men jaa, nu vet jag det..  Men då e ju grejen.. Jag har ju kommit på den briljanta idén att jag nog ska göra en till på en gång *fniss* Fast alltså,,bara en liten då.. Sen har jag 4 st om jag gör dem jag tänkt nu rå och det får ju kanske räcka..Fast finns ju en till jag vill ha å..Men jaa, den kan jag ju göra sen nåt år om jag vill hehe

Snäll bror har jag oclkså, två dagar på raken har han följt me mig in bland barnkläderna när jag skulle frossa hehe inte för han vart såå nöjd kanske en han gjorde det iaf!! *nicka* Duktig morbror det där hehe

Jag sitter o frossar kinder choklad *mums* Måste ju fira att åskovädret försvann.. Ingen höjdare.. Matte e o jobbar o jag o lillan hemma..Å lillan märker ju knappast av att det åskar så då får ju jag sitta o låtsas som inget alls,,o det e ju enkelt..NOT!! hehe jaja..

Nu ska jag busa lite här så tiden går,,e ju Desperate Housewifes ikväll *längta*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0