Gullungen o jag

image4Ny dag nya bekymmer..

Jag har problem, problem med hur man gör här för att få fram det man skrivit och me bilderna *suck* fast det e tur, bekymren kunde vart värre.. Mycket värre..

Det var dem igår..

Trodde min lilla tjej råkat riktigt illa ut, så var inte fallet, men kan lova att det var ett rejält fall =( ..
Det blev många tårar, en massa förlåt, mycket kramar och ett himla dåligt samvete o ångest.. Men det gick bra, tur i oturen, så jävla dumt bara att man behöver lära den hårda vägen..
Idag e jag om möjligt ännu gladare över vår älskade lilla unge, om möjligt så älskar jag henne ännu mer..

Var och hämtade ut fotona idag som vi var till fotografen och tog nu på hennes halvårs dag, de blev bara såå fina. Lilla gullungen ler stort på varje kort, gladare unge det får man verkligen leta efter kan jag lova! Ingen sur min i onödan här inte =)
Idag har vi ägnat en stund åt att leka tittutt med gardinen, en av Emelies nya favoritlekar *fniss*
Fick även en inbjudan till dop, mycket trevligt =) Slank även in ett inbetalningskort från csn också i brevlådan, inte fullt så roligt..Men men, går man i skolan så..


Nu ska jag hjälpa lillan att attackera leksakstigern, det ser spännande ut =)


Kommentarer
Postat av: Mandy & lille Vincent

Enormt söt:)

2009-03-16 @ 10:29:08
URL: http://mandyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0