Tvillingar den här gången?!

Hur underbart väder är det inte då? ujuj, jag o lillan e ute o spatserar hela dagarna. Stackarn, hon kommer få sittsår på lillrumpan =) Nejdå, så e det inte, men ute e vi =) Så härligt att bara dra på sig bikini o en kjol, kan ju inte bli bättre än så här..

På söndag så ska jag äntligen,,tatuera mig!!!!! Gah!! Äntligen! Har hittat en som ska greja det, så det blir två stycken nu då.. Ska skriva Emelie i nacken åsså blir det en toksnygg tatuering med två drakar som bildar ett hjärta, ajja, lägger upp bild sen, den ska jag ha i svanken. Tadaa =) KAn ju lova att jag längtar!

Tänkte på en annan sak..Man brukar kasnek skriva känslor o massa sånt i en blogg, jaja, det får komma sen. Just nu e det ju mycket Emelie för mig, ja, för typ hela slanten, så då blir det ju mest smågrejer man skriver.. Men ska väl försöka klottra ner mer funderingar sen..

Just nu väntar jag på mejl, få se om Anna Skipper kan komma o rycka min gubbe i naveln *s* Har anmält han till "du blir vad du äter" oppps, "råkade" slinta på tangenterna, va inte meningen,,eller? :p

Måste upp till skolan idag, info möte om ex.arbetet *suck* inte sugen men antar att jag lär dit för å höra vad de har att säga..Emelie lär fälja me så vi får se hur mycket jag kan lyssna =) Hon är ju lugn och så, men hihi att hålla henne still så man kn lyssna det e väl en annan femma =)


Nu ska jag ut i solen o dricka mitt morgonkaffe och blända solen ett tag :p


Kommentarer
Postat av: Anna

HÄHÄ! jag har hittat dig! så nu tjyvläser jag varje dag ;) du är vad du äter va? kanske vi kan låtsas att Inge och Matte är ett sött par så kan de vara med båda två??

2008-06-03 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0