Stackars liten..

Såå nöjd =) Även om den blev aningen större än vad jag tänkt hihi


Tand på G på liten tös tror jag.. Pyran har pipit o gnällt hela eftermiddagen den stackaren..
Va ner på stan o lillan fick sina första riktiga skor =) Men jäklar va dem kostar ändå, 400 för ett par miniskor,,hallå?! Ajja, hon fick dem av farfar och styvfarmor så jag behöver inte sitta o härja. Men ändå, fast å andra sidan så kommer hon ju inte behöva flera olika par ännu..så jag har ju några år på mig att spara ihop till hon blir fjortis.. Ähh, va fasen, jag ska ju som tur e inte behöva leva på föräldrapenning resten av livet hihi

Broder har vart här o underhållit oss under kvällen å =) Alltså, det e najs me lite sällskap o lite skitsnack bara. Annars blir det bara att man sitter på golvert på emelies nivå o leker med henne hihi kan var alite givande o komma upp från markplan ibland å =)
Nu ska jag ta o krypa mot bädden, har en känsla av att en liten prinsessa kommer sova som på en ärta inatt (eller hur var det nu igen..) så lika bra man passar å att sova medan man kan..

Lär ju visa bild på tattoon å juh :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0