Lite mer tatuerande :p

Ahh, precis mejlat me "min" tatuerare =D När jag ska dit ska hon fixa lite mer p ånamntatueringen som jag ska göra då =) Så det kommer bli så att den i nacken kommer att passa ihop med den jag gjorde i svanken..Kan inte säga mer för vet inte själv hur det kommer se ut hihi hon ska skissa lite till jag kommer o blir inte det bra så skissar hon när jag e där istället *nöjd*

Nu sitter man o letar motiv att göra, om tio år sitter man väl o letar ställen att göra dem på hehe

Annars e det fullt hus här..Lillebror har haft kompis här så med två tonärsgrabbar på 13-14 blir det livat iblann, men kul e det att det händer lite här å =)

Annars så har jag väl som vanligt bakat igen, dock blev båda bakverken inte så bra.

Lillan får man passa, shiit va det går undan nu =) Tror det e turbo på henne,,konstigt, för det va inte va jag beställde..
Vidare bra volymknapp e det inte heller på na, den måste ha gått sönder vid tillverkningen, herregud, hon skriker ju rakt ut o har skitkul..
Å den sötaaste lilla tungan har hon,,hehe, den sticker då ut hela tiden =)

Just nu e jag bara nervös inför torsdagen, det blir inte kul..Jag vet inte alls hur det kommer att sluta, men det kan juinte bli bra för alla, det e ju ett som e säkert,,tyvärr.. Sen blir det ju inte bättre av att jag har en mor som då faan i mig inte kan fatta att det e dags o faca verkligheten o inse vad allt handlar om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0