En till bäbis =)

Men dåså =) Nu e den äntligen på plats, jag e så himla nöjd =)
Alltså, igår morse när jag vakna då kom paniken o nervositeten, shiit, o jag fundera på om jag skulle ångra mig, o all smärta å..jaa..
Kommer till hon som ska tatuera, vilken cool brutta alltså =) Hur jäkla trevlig som helst o skämta o greja. Jag körde ut Matte med bror för ville ju knappast de skulle va där inne om man skrek ihjäl sig.. hehe, jag fråga tjejen om hon hade ljudisolerade väggar.. Hon börjar köra första strecket,,väntar på den värsta smärta jag någonsin borde ha upplevt, men neej.. Va?? haha, det gjorde ju inget ont!! Mot slutet va jag trötter, tog nästan tre timmar, hade jag fått ligga ner hade jag lagt mig ner o sovit, satt o blunda o koppla av iaf..
Rätt illa, ska man bheöva gå o tatuera sig för att få ta det lite lugnt o bara sitta stilla hehe
Mattes bror blev lite besviken, ja, Matte åxå, de hade velat se mig lida o gråta haha up yours :p

Så den 30:e har jag tid för att göra nästa då..
Längtar redan, fast e liite orolig att den nog kommer kännas lite..Men men, den sak gå rätt fort att göra.. =)

Lillan håller på o bli sjuk tror jag..första gången =( Hon e alldeles snorig o hostar lite, så inatt blev det inte så mycket sova. mig e det strunt samma för men tycker synd om lillan..

Nu ska vi ner en sväng snart till stan =) Emelies "plast"farmor ringde, så vi ska mötas o kika runt lite =)

Kommentarer
Postat av: Boris

Tycker du är strong stå på dej Up your`s (klock ren) =D

2008-06-09 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0