En dag på Furuvik..

Mina älsklingar!Dasg för avfärd..

Lillan har åkt karusell för första gången hehe fast jag undrar jag vem som egentligen tyckte det va mest spännadne,,lillan elller hennes mamma *rodna* efter första karusellen var avklarad, så gick vi o fika, skulle sätta kurs mot lilleputtetåget,,men vad händer?? Joo, lillan bestämmer sig för att hon ska sova *suck* hehe har väl aldrig blivit så besviken över att hon vill sova, alltså, man brukar ju vilja att ens barn vill sova,,men om hon hade kunnat välja sitt tillfälle då.. Eller,,jaa, det kanske va precis va hon gjorde.. Hmm..

Vi avverkade iaf en runda i hedenhösland, eller ja, det som en gång var det, nu var det bara tomt där, men Emelie uppskattade åkturen iaf.. Sen kom ju jag på att vi skulle åka de små grejerna som pyser o åker upp o ner i luften.. Jaa, det resulterade i att jag hela vägen hem va illamående o ett samvete som gnagde för lillan uppskattade inte alls det,,lite i början ,men herregud, det va en barnkarusell men de gav ju aldrig upp. Den snurra, snurra o snurra..

Idag ska vi på dop.. Lilla Colin ska döpas, men det ska ju gå bra, känns som vi börjar få in en liten rutin på just det här med dop hehe ja, kyrkor över huvudtaget.. KAnske man skulle försöka dra iväg lilla sambon till kyrkan å.. Eller ja, det e väl inte såå svårt, det svåra e å få igenom det bröllop jag vill ha..Men det löser sig..

Å imorgon,,shiiit va jag börjar bli nervös.. Imorgon e det dags för tatoon!! Äntligen!!!!
Jag kommer väl o dö, av smärta säkert..

Annars e det full rulle, Emelie bara ställer sig hela tiden nu mot allt.
Blir skitsur om man inte vill hålla i henne så hon får knalla omkring =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0