Vikken dag!!

Jaa, har man "inget" att göra så skaffar man sig..Gick här imorse o flura på vad man skulle hitta på, å vad ploppar det upp för idé i skallen då?? Joo, jag kommer på att jag ska flytta ner Lillans rum nu och att alla möbler i rummet nre ska upp.. *suck och pust* hur det såg ut här ett slag..Men nu så, e det bättre..Ska upp med nya tapeter i Emelies nya rum då,så förhandling om rosa tapeter pågår för fulla muggar..
Klart lillan ska ha rosa rum, samtidigt så,,jag e ju liite emot att det ska vara tje-tjejigt, men samtidigt, klart hon ska ha rosa =) Grönt e ju annars mysigt och fint också, får väl ta en kik o kolla..

Iaf så tror jag Emelie gillade sitt nya rum, för hon lekte o donade där i flera timmar. Vi dansade lite Mora Träsk osså lyssna vi på Madicken..

Emelie åkte på bad idag igen,.Inte för det gör henne nåt för hon älskar verkligen att bada, skriker i högan sky när vi tappar upp badvattnet.. Hon har ju förmågan att kladda hälften av det hon äter i håret hehe

Å hon e ju bara såå jäkla söt också, hon har hållt på o dansat här i tre dagar nu.. Så fort hon hör musik så dansar hon, eller om man ber henne dansa..Tidigare idag provade hon på lite olika moves hehe
Fattar inte, har känt Lillan ett kort tag egentligen, och jag fattar inte hur man kan känna sååå mycket!! Alltså, jag älskar den där lilla ungen så mycket, så inte ett ord som finns på denna jord kan användas för o beskriva det.. Hon e ju bara såå underbar!!  Den där lilla skruttungen =)

Väntar på att Älskling ska komma hem så jag kan pussa han godnatt..Han va tvungen o åka till jobbet en snabbis, va väl nå fel där..
Sen ska jag sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0