Skriver en rad,,lr två..

Lillan har somnat, Matte e på jobbet så jag ska snart krypa mot bädden jag, men lär väl knåpa ner nån rad här först lite snabbt..
Här e man ute mest hela dagarna nu när det e lite värme..
I lördags va vi till pappa o hälsade på, grillade och hade allmänt trevligt =) Hjälpte lilla pappa o rensa rännorna på taket hihi.. jaadu, osså hjälpte jag till å skotta lite grus när de  har grävt upp grunden..Pappa hade nog lite roligt där stod jag me spade o öste sand/grus, i dolce & gabbana kjol *fniss* men fint blev det, även om det inte va såå mycket som blev gjort =)

Söndagen va jag o Emelie ute på picknik, satt i gräset och fikade lite, helmysigt det tycte Emelie också kan jag lova =)

Just ja!! I fredags så tog lillan sina första steg!!! Hela 1.5 steg blev det, o lördagen blev det också ett steg =) Åsså gillar hon att stå lilla gumman våran!

Idag va jag o klöpp mig =( Inte bra!! Min frisör va på semester,,jag som väntat en extra månad me o klippa mig för jag visste hon skulle bort, men trodde inte det va nu,,så jag blev ju tvungen o gå till en annan..Jaja, får skylla mig själv..Luggen ser ut som jaa, jag vet inte vad, får försöka fixa till det själv..Strunt samma..

Imorogn ska jag o Emelie ut o gå med viktor (emelies kompips) o hans mamma, åsså sen blir det lite picknik efter det hihi Så kan småttingarna busa lite å *s*

Nu e det bädden som hägrar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0