Hua vad tiden går..

snart e ju sommaren över.. vad har jag hunnit gjort då??  Ehh, just ja, resan ner till Göteborg skulle det väl vara då..

Går i valet o kvalet gör vi också, flytta eller bo kvar?? Funderat på o byta till mindre lägenhet, skulle vara skönt o ha allt på ett plan, men va fasen.. Trivs ju o bo här där vi bor också, men nu i efterhand så e ju inte två plan så smart..När lillan blir större kanske, men inte nu.. Skulle vilja ha alla hennes leksaker samlade på ett o samma ställe *s* inte lite här o där över hela nedervåningne, men jaa, välkommen till mammalivet kanske *fniss*

Mycket runtomkring händer också.. Saker man trott var över, känslor som var borta o över för länge sen dyker upp och gör sig påminda *suck*
Men det e som lillebror säger, typ, allt händer på en gång i den här familjen, iget förvånar lägre, nån skulle kunna släppa en atombomb i huvudet på oss och man skulle bara skaka på sig o undra va som hände..

Jag fattar verkligen inte, jag gör inte det.. När ska allt bara bli lugnt? Ska jag behöva be om det varje dag, eller jaa, iofs, om det är det enda jag behöver be om så va fasen, men ändå.. För att det ska bli lugnt i den här familjen då krävs nog mer än en bön, jag skulle mer gissa på,,mirakel.. Vilken soppa, ibland så vill jag bara flytta uppåt mot skogarna, byta telefonnummer, börja på nytt, men det sägre ju sig själv att det inte funkar..Går ju liksom inte komma ifrån pådet sättet heller, tankar och känslor är ju inte direkt nå man kan fly från.. Så det e väl bara till o fortsätta gno runt i den här jäkla sörjan..

Morsan sitter ju på sitt håll hon också, jäkla kärring.. Egentligen undrar jag hur hon har mage att ens hålla kontakten,,efter allt,,"honhar ju iaf inget kvar här.." tjena!! Va fan messar hon till en hela tiden då??
Ähh, börjar bli så sur, börjar ställa allt på kant, alal funderingar man en gång hade som man sopat under mattan börjar kännas igen.. Va fasen, vart det fulltdär under eller?? Kan jag kanske stoppa allt i skrubben d bland allt det andra??

Kanske dags o ta tag i allt, men fan va jag inte behöver det här nu..Jag ska ju göra klart skolan först.. Kanske jag hinner ändå??.. Eller om jag bara skrapar på ytan då? Då kan jag ta resten sen..

Skit samma!! Nu ska jag pussa på min älskade lilla gullunge!! Med henne glömmer man allt annat =) DET e lycka det kan jag lova!!

Gungar lite jag =)

Kommentarer
Postat av: Mr_B

Tycker du är stark ja Stå på dej för fan he he =P det som inte dödar härdar Mvh/B

2008-07-11 @ 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0