Det var hon..

Läste tidningen igår..På engågn så sökte sig mina ögon till rubrik om misshandel, räckte me o se åldern på den som misshandlat så fatta jag att det va mormor.. Alltså jag blir så trött ibland..Kan inte den där jävla idioten bara försvinna, e det någon som kan få han väck alltså??
Mormor har precis genomgått behandling för levercancer, ser ut som en jäkla pinne, o haltar sig fram, likförbannat kan nte idiothelvetet ge fan i å klappa på henne!! Hur sjuk i huvet kan man bli egentligen! Rätt less på idioten, det är INTE kul kan jag säga att under 20 års tid behövt se sin egen mormor slås sönder o samman bit för bit.. han kommer slå ihjäl henne och det finnsinget någon kan göra..

Gick ut i tidningen för något år sen,,det va mitt sista ryck att försöka hjälpa henne, men inte ens det.. En politiker fick jag hem dit iaf, hon la fram det bra att mormor kunde komma på ett ställe där hon kunde ta det lugnt o käka upp sig o så.. Njae, art det ju från mormor.. Trots all  skit så har hon en sån jäkla skyddsmur runt sig, det går inte att komma igenom..Sitter och ser fördelarna i livet med idioten.. Fattar inte,, fast ändå fattar jag efter allt man lärt sig om hur de misshandlade kvinnorna tänker och fungerar..

Men det är ändå jobbigt att bara stå och se på, inte kunna göra något.. Att ständigt bläddra i tidningen och bara vänta på rubriken där man kan läsa om att någon slagit ihjäl sin sambo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0