Snart har jag min examen!! *ihhh*

Åh va jag längtar, men å va jag skulle kunna ta mitt ex-arbete o bara kasta s långt det går, samtidigt e jag så nöjd med arbetet, fattar inte att jag har lycktas få ihop ett sånt arbete..Visst, jag har suttit och ändrat och skrivit, formulerat om fixat ch donat, vet fortfarande inte om det är klart för jag väntar på svar nu från handledaren.. Suck, vad jag bara vill att det ska vara över.. fattar inte, under hela utbildningen har det känts så bra, snacka om att ett arbete verkligen kan trycka ner en i botten, men samtidigt, det är ju inte hur man klarar av att skriva ett arbete som avgör huruvida man e bra som lärare elelr inte va? Jag menar, för att jag inte får ihop texten som jag vill spelar ju inte in i min förmåga att göra ett bra jobb senare = men men, inte så lätt o tänka positivt heller ibland när man sitter nergrottad och vrider o vänder på meningar.. Strunt samma =)

Här hemma börjar det så sakta flyta på. har julpyntat, bakat lussekatter, ser framemot lucia imorgon. nu har ju lillan varit dålig så vi lär väl få fira för oss själva hemma imorgon, men det får väl gå det med, eller hoppas på att hon e bättre, men hon kan ju smitta andra o det e väl inte så snällt =)  Funderar om man ska göra lite knäck också det , kan ju va idé, osså tänkte vi smaska lite glögg o mysa lite imorogn, härligt *myser*

Nu e lillan vaken å så lär väl smita o busa lite, e ju full fart ändå på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0