Nu väntar bara opponering!!!!

mitt examensartbete är klart!!! min handledare ringde igår och sa att det var klart för att gå up med nu (för opponering allts) YES!!! Gissa om det känns som att man kan andas ut nu, o just nu försöker jag smälta o fatta att jag alleldes alldeles snart har min examen! jag är snart förskollärare eller jaa, egentligen är jag ju det nu då, men efter opponeringen har jag ju papper på det!! Min jul kunde inte ha blivit bättre i nuläget, men jag såger d det,a ldrig aldrig mera plugga med barn *suck* shit vad det känns nu att jag inte fattar hur jag fixat det.. men jag gjorde det iaf, o visst, jag kommer ju inte behöva plugga igen heller samtidigt som jag har någon liten =)
Det ska bli så skönt att i några dagar bara kunna rikta hela min uppmärksameht mot lillan, att kunna göra något, hälsa på någon utan att ha panik för arbetet eller behöva tänka att jag måste skriva eller ens behöva ha det i tankarna.. hh, äntligen kan man andas ut =)

Lillan har magsjuka än, trodde det va över men s tokspydde hon igår o va värre än när det började så satt o matade i henne vätskeersättning var femte minut i går under eftermiddag/kvällen. Som tur va så gillade hon iaf vätskeersättningen så det var inga problem att få i henne den. Städat här under dagen o nu kan jag bara sitta o ta det lugnt, ovanligt kan jag säga..Att inte känna att jag måste sätta mig och skriva på examensarbetet, utan kan göra vad jag vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0