nu e rummet klart =)

japp, det gick undan värre vill jag lova me tapetseringen igår =) rummet blev klart igårkväll, visserligen ganska sent, men d e klart hihi så nu ska vi försöka ställa iordning alla möbler o alla prylar som ligger huller om buller, övervåningen ser ut som ett slagfält och vardagsrummet vill jag inte ens gå in i.. men jäklar va nöjd jag blev med tapeten *s* såå coolt =) så nu ska vi lyfta ner sängen och ställa in den o så göra iordning ordentligt i lillans rum uppe då.. jah, det blir nog bra det här =) åsså blir det vardagsrummet och hallen någongågn efter jul, nyår.. vi lär ju sätta oss ner o bestämma vikken tapet vi ska ha i vardagsrummet ocksåå, för tapeter dit ska vi hämta på måndag..

Ingen som vill köpa soffa eller bokhyllorna våra? Nu ska de väck osså köper vi nytt så det blir riktigt fint och mysigt =) Inte för att våra andra möbler e fula elelr dåliga, men matte har bestämt att vi ska ha vita möbler i vardagsrummet..gör inget, det betyder att jag får lite färg i vardagsrummet på tapeterna..

Nu ska vi greja här igen dah =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0