å här vart det fart värre =)

jaha, slitit ut alla saker ur lillans snart f.d lekrum.. ska tapetsera nu under helgen *jippie* gör ju även att man har liite panik o funderar, o hoppas att det blir klart nu d =) vi hade julfint o städat här för ett tag, ja, en tre veckor, nu e allt det som bortblåst men va gör det =) Jag får nya tapeter !! Det blir brunt i rummet me en asläcker fondvägg, jag hoppas den e snygg när den kommer upp också, annars vet jag inte va jag ska göra..åsså blri det så sovrum nere.. 

Nu ska jag rycka tag i sambon och vääcka han, för vi ska iväg o smaska julbord så det står härliga till om så där typ en tie minuter *fniss* hmm, man kanske skulle fixa håret, greja till sig, o allra minst, väcka lillan å.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0