Veckan som gick..

Måndag: Mollie blev alltså kastrerad..Stackars lilla katt va vi tyckte synd om henne..Hon har blivit pigg nu iaf o busar, men hon har ju tappat massa i vikt så nu blir det till o försöka göda upp henne..
Var även ut på stan o smaskade en lunch med Anna o Emma, välldans trevligt! Att ens komma ner på stan,,själv, o sitta o babbla ditten o dattenär aldrig fel. =) Å inte helt fel heller när man inte träffas alltför ofta tyvärr.

Onsdag: Therese o Elma var hit =) Fika, o babbla massa även där! Å Elma e ju bara för sööt hihi Svårt o fatta hur fort tiden går. Det blir likosm mera påtagligt när man inte ses jämt..Jag ser ju hur Emelie utvecklas o allt men när man träffar nåt annat barn så ser man på ett annat sätt hur tiden går.. jaja..

Men vikken vecka, två fika/lunchdejter hihi kan inte bli bättre!

Torsdag: Matte fyllde år så var lite besök här o uppvaktning.

Fredag: Packning o städning inför kolmården! Hela dagen hade jag allt under kontroll o tänkte att allt va lugnt, sen va vi till köpis på eftermiddagen/kvällen o då föll allt.. Tiden drog iväg o resulterade i att vi kom i säng vid en hlav 11 o skulle åka vid halv sju på lördagmorgon..

Men vilken helg vi har haft!! Hade inte kunnat bli bättre, o dessutom med trevligt sällskap så kan det inte gå fel =) Vi hade lite regn o kyligt på lördagen men vad gör det? Söndagens väder kompenserade  kan jag lova!
På lördagen fick jag o mia överraskning iaf! Vi fick veta att vi var tvungna att åka från Kolmården-parken vid fem om vi skulle hinna checka in o byta om.. Byta om?? Vi får lite smått panik såklart! BVi har kläder med för kolmården, inte för o stila till oss, elelr som Kalle uttryckte sig "piffa till" oss.. Å inte fick vi ledtrådare heller så jag försökte luska men neej, ingen sa ett pip.

På hotellet var vi trötta men jaa, bättra på sminket fick iaf göra susen, (jag e gravid, jag får se ut hur jag vill..) sen åkte vi iväg..Väl i Norrköping o lite irrande så kommer vi till restaurang "Texas Longhorn". Då har Matte o Kalle tidigare under dagen ringt o bokat bord där åt oss, o huur gulligt e inte det!?
Matte han har samlat pluspoäng nu för månmga år framöver hihi Dessutom kom det fram att det va ju inte bara att de bokat bord, dessutom var det för att det va Mors dag på söndagen!! Så gulligt! När det dessutom finn s en tankle bakom arrangemanget då e det många plus från min sida! Å hur många killar/makar gör något sånt här egentligen?? hihi

Fast vi fick ett gott skratt när vi kom till rest. för väl där visade det sig att det eg,. inte fanns nå bord bokat?! Nehej, men.. Det fanns tydligen två rest. o kalle o Matte hade ringt till den andra o boikat bord, men ägarna kände varann så ddet va inga problem o fixa ändå. Vi fick ett bord på bara några minuter, ägaren på den här rest. körde bort två från ett bord (de kände varann) osså fick vi plats =)

2 delfinshower hann vi me o se också, helt makalösa djur!! Första minutrarna satt jag o stirra o tokgrät, det va såå himla vackert, o att sitta där me emelie i famnen som bara häpna över djuren o Matte bredvid o kompisar att dela det me, jag vet inte, det slog slint på hormonerna. Men delfinerna, ujuj, jahg förstår ju varför de e de enda djur man kommer ihåg från kolmården när man var där som liten..

Näe, nu kan jag inte sitt ao skriva mer. Lär ner på stan o lämna min cykel på lagning, telefon på lagning o sen lär det väl bli mig själv på lagning å..

Bebis lever rövare kan jag lova, o nu börjar jag verkligen känna att väskan måste packas..Inatt vakna jag av ett rejält illamående, panik, man vet ju va det betyder, kroppen börjar göra sig redo??  Äh, behöver inte va så, men man vet aldrig.. Sen låg jag o kände av magen alltså, ett tag tänkte jag ta tid o se om det vcva nå förvärkar men ähh, orka.. Men jag låg iaf o undra över vart vi skulle göra av Emmi om det hela sätter igång mitt i natten? Men men, 28 dagar kvar så än ska ju hö rinte kommas nån bäbis egentligen på ett tag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0