Tvätta och greja..

Nu så, nu håller jag på o förbereder för bäbis o dess ankomst iaf..Kört igång första maskinen me tvätt. Åh, va man tänker tebax när man håller i Emelies första bäbiskläder, helt sjukt att hon varit så liten =) Höll i förra veckan upp några bodysar framför lillans bröst för o visa hur liten hon varit, o t.om hon e fascinerad hihi "Mamma, visa igen"..
För övrigt så fortsätter lillan vara bestämd vad gäller bäbis, hon e inte överlycklig över syskon kan jag säga.
Förra veckan då skulle hon nypa lillasyster..
Imorse då sa Emelie att lillasyster skulle bo hos Ingela (grannen).
Å närnågon frågar va som e i min mage då vill hon inte alls höra talas om det. Fast ibland så kommer emelie o vill klappa på magen, eller pussar på naveln =)

Håller på o ska röja plats i en byrå för bäbiskläder också, packa bb-väskan ska jag försöka.
tvätta vagnstyget o knäppa kortså vi kan sälja ena vagnen, har likosm fortfarande inte kommit mig för me det..

Å just ja, jag måste även åka till apoteket o hämta mitt bankkort... Va in o betala, kommer hem o ska handla sallad (ost o skinksallad är även just nu något som jag skulle kunna äta morgon,middag o kväll hihi) men hitta inte kortet! Panik! Tänker efter o inser att jag tog nog inte ut kortet ur betaljoxxen.. Hatar det där at man måste sätta in kortet, sen slå koden o sen ta kortet..Har eg. bara vänatt på att jag skulle glömma så..Men tur att ingen tagit kortet iaf.

Näe, nu ska jag ner o sätta fart, sen in till granne på en kopp kaffe innan jag hämtar lilla skruttan! Idag ska vi ha picknik när jag hämtar henne efter förskolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0