"Bra initiativ"..

Jäpp, precis så kom Matte hem o sa till mig idag på förmiddagen när jag satt o målade trappen.. ja satt som ett frågetecken o kände mig ungefär som ett stycke sommarjobbare*s* "Hallå! Jag bor också här".. jaja

Iaf så ringdemin bm idag, har fått en läkartid uppe på förlossningen den 23:e så får se då va som händer. Jag hoppas bara att de säger ja. Jag frågade även va som händer om förlossningen startar innan, men då e det så. Å okej, jag får ta det, för känns ändå lugnare att jag nu vet att d finns chans för igångsättning. Fast det verkar läskigt o som jag fattar det så ska värkarna va mer intensiva (hur de nu ska kunna va det efter me hur de kändes me lillan..) men att det skull esluta me sugklocka eller kejsarsnitt sa bm var om det va förstagångsförlossning. Å att det antagligen på mig bara skulle räcka me nån gel eller att ta hål på hinnorna..Vi får se, känns bara så skönt att nåon lyssnade.

Har iaf målat våran trapp idag, så inatt komme rjag inte komma upp ur sängen för foglossningen, fast det har jag knappt gjort de senaste dagarna heller så... Minsta lilla extra jag gör så e det kört, o det gör så förbannat ont så jag kan ju inte ens stå typ. Att vända sig e ett helt företag.Skulle bara kunna lägga mig o gråta frö det gör så ont, men men..Ska försöka ta det lugnt nu ett par dagar så kasnke det blir bättre..

Haft besök här hemma idag också, trevligt me lite fikasällskap o prata lite bäbisprat =) Sen v alillan o jag ute i lekparken o busa ett tag också, men det tillhör ju mer vårt vardagliga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0