Vilken dag..

Hela den här dagen har jag kastats mellan hur många olika känslor som helst, allt från tomhet, medkänsla, till en lyckostorm, överväldigande och gråt.. Såå, jaa idag har jag gråtit kan jag lova, jag som aldrig brukar göra det..
En av mina vänner var med om något väldigt jobbigt idag och det väckte så mycket hos mig..Dels för att jag själv vet hur hon känner det, (lr jaa, jag kan ju inte säkert veta hur det känns för dig men jag vet vad du går igenom..)men även att veta att något hänt en vän, det är inte kul, man vill inte att något ska hända ens vänner.. Jag bad en stilla bön att det inte skulle hänt, men tyvärr, mina böner verkar sällan bli hörda. Jag skulle bara vilja trösta, men fan,mina ord räcker liksom inte till. Vad kan jag säga för att ta bort smärtan? Men jag finns här, och det är väl det viktiga kanske. Men ändå, man vill ju göra så mycket mer..Tänkt på dig hela dagen gumman!!

Man skulle ju gärna vilja stanna hela dagen ett tag, iaf för en stund, men livet snurrar ju på ändå..
Mathias mamma ringde på förmiddagen o undra om hon kunde låna mig nån timme.. Såå..
Sedan var jag med svärmor på stan, slutade med att jag började störtgrina.. Blev alldeles för överväldigande med så mycket, o min skalle som ju genast börjar måla upp bilder å jaa.. Men men, mer om det senare, jag lovar!
Fick en jättemysig tunika av svärmor dock =) Var med o hjälpte henne handla kläder åt sig själv, något hon behöver mer ofta =) Hon har handlat två par likadana jeans under hela den tid jag o Mathias varit tillsamans, och det var vid ett o samma tillfälle, dessutom i samma färg *fniss* Åsså när vi skulle betala så hittade jag tunikan, den bara låg dä ro glänste, inne på "Tant"butiken!! Men faan, den e bara sååå jäkla, jaa, jag hittar inte ordet, men typ fulsnygg..

Nu ska jag tvinga min älskade sambo att planera våra liv här lite, känns som han behöver det haha inte sitt ao titta på science eller va det e hela tiden :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0