Underbaraste sambon har jag!

Japp det kan jag lova =) Alltså, att jag funnit min rätta, det förstod jag på en gång när vi sågs första gången..ujuj, in kommer HAN, och inte bara Han, med stort H, utan hela han var perfekt! Jaa, kan lova att det var inte den bästa tajmingen för någon av oss kanske, men det dröjde ju nån liten månad till innan vi träffades o så, men jaa.. Jag håller hårt i min älskling =) Ändå sedan första dagen med MAthias så har jag känt mig så trygg, lugn, så, så "hemma" som bara en känsla av att vi hör ihop liksom.
Precis när vi precis hade börjat träffas så pratade jag om det här me att träffa den rätta med den dagmamma jag hade när jag var liten, hon o jag har en jättebra kontakt tycker jag, men iaf. Hon sa att när man träffar den rätta så bara vet man typ, man känner det, o precis så känns det hihi
Det e väl klart, alla har väl sina upp o nergångar, o vissa dagar går man ju i taket över att det står pantflaskor på diskbänken, smutsiga strumpor bredvid datorn, eller att det inte går att kommunicera med han när han sitter framför tv:n, men samtidigt, vad e det för saker att reta upp sig på (även om man faktiskt gör det vissa dagar..) när det är det värsta man kan komma på om sin sambo??

Fast det jag egentligen skulle komma fram till med det hela, innan min offentliga kärleksförkling, är att igår när han kom hem från jobbet fick jag en bukett med rosor!! hihi, sååå fint och underbart gulligt, även om jag vet att han kanske inte uppskattar ordet gullig.. Så nu har jag rosor här hemma på köksbordet,utan att jag sagt nå eller så. Åsså prinsesstårtbitar =) Fast det hade han köpt för att han var sugen, men strunt samma, i min värld så blir det ändå att jag fick blommor OCH prinsesstårta!

Jag älskar överraskningar, och jag älskar att bara kunna få nåt bara sådär ändå, utan at det e nå speciellt, det e ju liksom sånt som betyder mest.

Idag har lillan och jag vart ute o plaskat lite i regnet, sen lekte lillan lite med modellera, fast den va så hård, men tror hon ändå tyckte det va kul =) Ätit plättar har vi gjort å, o det e såå underbart at hon  komiit igågn med att äta igen! Våran lilla unge e tebax!
Men nätterna vette katten vad som hänt med.. Emelie har sovit nätterna igenom sedan hon var nån månad bara, men nu har hon börjat vakna efter någon timme o har verkligen jättesvårt at somna om =( Hon vrider o vänder på sig, kryper mellan sin säng och våran,lägger sig till ro, men vrider o vänder på sig igen. Pratade med Linda om det här i förrgår o hon tänkte om det var så att Emelie äterigen det hon inte ätit under tiden hon vart sjuk, så igår kväll när lillan vaknade igen vid en typ 23, så fick hon mer välling och hon klunkade i sig typ en 200 ml och va verkligen hungrig, plus att hon drack resten lite senare när hon inte kunde somna.. Men jag vet inte hur man ska kunna få henna komma till ro, så e det nån klok människa därute så får ni gärna ge råd.
Hon e ju verkligen supersnäll o försöker somna om, hon säger inte ett pip, och vi tar inte upp henn eur sängen. örsöker att inte prata med henne heller. Inatt så va jag supertrött och hon hade fortfarande inte somnat efter typ halva natten, så då sa jag åt henne att nu fick det vara nog, nu är det dags att sova typ, god natt.. Då kom hon till ro efter en stund o somna.. Ahh, så kan lova jag e aningen trött idag, hon har vart så här i tre,fyra nätter nu juh.. Men men, ska inte klaga!

Nu ska jag plocka litemedan lillan sover =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har tur du! Vet inte om det hänt någon gång överhuvudtaget att jag blivit överraskad på det sättet. Jag som fullkomligt ääälskar överraskningar. Men du är värd det 1000 ggr om, fattar fortfarande inte hur du hinner med dig.

Ses och hörs. Kramar

2009-06-14 @ 10:23:01
URL: http://www.lillisen.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Tack! Men duu, hinner med mig själv gör jag ju inte..det e ju det som e problemet..men att baka lite, eller få duscha en 5 minuter själv gör att man orkar ett tag till hihi åsså att man har vänner =)

2009-06-14 @ 16:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0