Ny vagn att sälja,,igen då=)

hihi, jaha, så va vi upp till typ hudik igår då för att byta våran brio mot en emmaljunga *s*
Den va jättefin vagnen, o hade ju sagt innan att vi ev. skulle spara den då, men neej, sk aman tänka klokt så va fasen, dessutom behöver jag ju pengarna til att betala nya vagnen jag köpte+ att jag behöver utrymmet.. Å utrymmet e väl en stoor del, det räcker gott o väl me två vagnar här hemma juh..

Så nu har jag alltså en till vagn till salu, en city cerox 360, svart. Den är en -08, och har både svängbart strye, + att du kan vända sittdelen också =) Tänkte sälja den för 3.500:-

Snart kan ju jag öppna egen barnvagnsaffär här hemma, mne näee, efterjag fått iväg ceroxen så blir det lugn ett bra tag med vagnar för min del kan jag lova *suck* Jag blir ju faktiskt trött på mig själv också =)
 

Ska uppdatera bloggen lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0