sitter här o gör inget..

vart full fart hela morgonen å nu orkar jag inte göra nå..
e besviken å, va o kikade på ett radhus, jag hade så gott som flyttat in, ja, jag vet, väldigt dumt gjort, men jag blev bara så såld på det, o sen va det ett par som satte igång o buda? översittarfolk..*suck* inte för att de börja buda, men herregud, sitta på flera miljoner då å ändå måste de leta pådet billigaste o ha det, va fasen, det e ju en bostadsrätt, om man har massa penagr, vill man inte köpa eget då?
Ägaren va supertrevlig iaf, skulle ringa upp oss å sälja till oss om det skulle bli nå strul,,*hoppas* men jag förstår ju säljaren fullt ut, får man mer pengar än man begärt så varför tveka? bara det att vi inte kan gå upp i pris hur mycket som helst, fortsätter o kika efter objekt, fanns några till i det området så..Fortsätter hålla tummarna..

Idag ska jag få gå ut o äta me Linda. eller ja, få gå ut o äta, det låter ju som att Matte inte släååer mig utanför dörren, men det e ju klart han gör =) Nej, jag har ju precis kommit på att jag faktiskt kan göra nåt utan lillan, å va e inte mer perfekt än att hitta på nå med en annan mamma =) hihi så matte ringde för en liten stund sen från jobbet o kollade också om jag pratat me linda än, han e ju bara sååå gullig =) Kan inte fatta att jag har sån tur! Världens underbaraste sambo har jag =)
Va o shoppa lite snabbt igår också ju, köpte en ny dammsugare till lillan, hennes hon fick i julklapp va ju såå dålig, kort slang o helt värdelös, osså fick hon en ny dockvagn så emelie har dragit omkring på den hela kvällen o morgonen. Å igårkväll hihi. då höll lillan på o greja för sig själv o jag skulle gå o kika till henne lite, då har hon klättrat upp i vagnen o sitter i den lilla gumman =) lär ju lägga in en bild på det sen =) har ju kommit på att jag e väldigt dålig på o lägga upp bilder, ska bli bättring hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0