näee..

tycker inte om när man försöker göra llt rätt osså blir det fel.. Eller, det blir inte fel, men det uppfattaspå fel sätt.. VArför blir det så, varför alltid..Fast jaa, va ska man göra? Om man gjort sitt bästa o vet det så behöver man j u inte ta åt sig, inte gå in i försvar, men ändå gör man det.. Vet inte hur man ska lösa det hela på bästa sätt, jag vet inte ens om det finns någon bästa lösning, tiden lär väl utvisa..O det e ju det jag vill ha koll på, det tillhör ju mitt gamla jag, kan inte bara vänta, vill veta idag hur det ser ut om tio år *fniss* tack o lov så funkar inte skallen så i allt nuförtiden =)

Å just ja..hihi, den som e anonym o skriver kommentar *fniss* om jag ska kunna mejla så behöver jag veta vem du e hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0