Måste ju uppdatera lite snabbt..

lillan står vid diskbänken o skvätter vatten över halva golvet så då passar jag på o skriva lite snabbt här..

Igår så var vi o köpte ringar iaf =) sååå lycklig! hihi fast vi ska ju inte förlova oss ännu, utan det dröjer en liten stund till, vi har bestämt datum, mer säger jag inte än, men ett tag kvar..Fast det gör inget, nu har vi vart oförlovade så länge att ett tag hit eller dit spelar inte så stor roll, huvudsaken att det e på G.

va på inskrivning igår också, lite kul o få vår barnmorska vi hade när vi väntade Emelie, för hon e hur gullig som helst, åsså kan ju hon ju redan det mesta om en, och känner en. Tröttheten skulle väl komma att försvinna snart, om nån vecka..jaja, det tar jag så gärna, nu börjar ju illamåendet ge med sig lite mer iaf så..
Så nu ser vi fram emot den 20:e april, då ska vi på ultraljudet *längta* fast det e ju en hel evighet kvar, men men..

Åsså va vi ju på banken idag..Vi måste spara ihop mer pengar, vi kommer att behöva typ en 150.000 i handpenning, det e ju en hel förmögenhet så nu blir det till´o lägga nöjen o alla småutgifter åt sidan kan jag lova, nu ska här köpas hus..O iofs, visst, det hade vart kul o flytta redan nu, men samtidigt, vi har ju faktiskt precis rustat hela nedervåningen här hemma så va fasen, ett halvår hit eller dit kan vi bo kvar iaf. Dessutom kan det va skönt att ha det lugnt nu fram till den lill* kommer, man behöver inte ha o göra jämt o vi har ju plats så för den skullen e det ju ingen fara =) Det löser sig =)

Jag har min älskling Mathias och vi har den underbaraste lilla ungen och en andra påväg så jag skullekunna bo i en koja i skogen bara jag får vara med dem..(Hmm, ta det inte alltför bokstavligt..en koja kanske va lite väl överdrivet, men en friggebod me en jäkla massa värme skulle va ok, OM den har riktig toa inomhus..*fniss*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0