Lillan sjuker =(

Stackars våran lilla prinsessa, hon e förkyld o snorar o har sig o dras me hosta..Tycker så himla synd om henne, men hon kämpar på, har lärt sig o fräsa när man ska snyta henne och hon e så duktig o håller för munnen när hon hostar..Våran lilla stora tjej =)

Men hon hinner me massa bus å =) nu har hon kommit på en ny grej..Varför ska man sitta still i sin stol när man ska äta?? Man kan ju sitta på en "vanlig" stol o studsa omkring..Så vårat dilemma e just nu,,Va gör vi? Men vi prata om det nu på förmiddagen o har kommit fram till att.. Emelie får sitta på vanlig stol när hon äter, men hon ska lära sig att sitta still..För nu är det nämligen så med lillan att hon har slutat att äta när hon hon väl bestämt sig för att sitt abredvid sin mamma, o det e ju klart, hon uppmärksammar ju o tar efter precis allt vi gör nu, o hon ser väl att vi sitter på en annan stol säkert. Men vi känner som så, varför ska vi låta henne sitta o gråta så snoren rinner o vara så ledsen, "bara för att" hon ska sitta i sin stol.. Om hon äter o hon e nöjd med att sitta på en vanlig stol, så va fasen..Kan  ju vara bra att hon lär sig å, så nu kommer det alltså att gå ut påat lära henne att sita ner medan hon äter, det e väl det svåra, + att hon kan bli två meter när hon ska nå något på bordet hehe
Vilken förklaring det blev, men jaa, så har vi tänkt iaf hihi

Köpt ny telefon nu iaf =) å den här gången e jag nöjd.. Fick byta i går och det va inga problem alls, det va inte tjejen som sålde telen som hjälpte mig men hon va ju där då jag köpte den andra telefon så det va säkert därför det gick bra =) så nu så har jag en samsung soul =) jippie! Funkar kanon hittills, även om jag inte suttit o lekt me den alltför mycket, känns som jag har liite annat å göra..

Annars så har illamåendet vart lite bättre, sak nog sluta me kaffe o, helt slutat vilja ha det. Inte så att dt smakar fan som det gjorde då jag väntade emelie, men jag e inte ett dugg sugen på kaffe längre..

Fixat o sluta röka å =) eller slutat o slutat, e inne på fjärde helt rökfria dagen nu o innan dess tog jag bara typ 2 bloss om dagen i flera dagar så de thar gått bra, o matte håller på o slutar han också =) så bara hålla tummarna..
Nu ska jag gå o hångla lite me gubben min hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0