Köpt nya kläder till lillan =)

men herregud va det börjar kosta nu, o ändå e hon bara knappt 16 månader..Hur ska det här sluta?? På ett sätt hoppas jag på att nästa blir en tjej också, så at kläderna får användas igen alltså..

Köpte jacka idag på Lindex.. kikade på nätet först o kom fram till att en jacka måste va bra, hade mina aningar innan som stämde bra när vi kom till affären, det va en typ skaljacka..Hmm, jaja, men som tur va så fanns fleecejackorna bredvid o de fanns i lillans storlek.. Jag hade dessvärre siktat in mig på en röd med tanke på att om nästa lill* blir en pojke så passar ju röd till båda, men de jackorna fanns inte fleecejackorna till och inte heller svarta, emn fasen. va gör det egentligen?! värdsliga problem så nu kan jag säga att jag har en liten dotter som e mäkta nöjd för hon har nämligen fått rosa jacka hihi hon va så nöjd när hon skulle stå o prova jackorna i butiken..Lilla Emelie hon kommer att bli en liten prinsesstjej ändå hon hihi

men jaa, så var det ju priset på jackorna då..399:- kostade "skaljackan" jaja, det får man väl ta, kollade på fleecejackan, 299:-.. för en fleecejacka?? visserligen windstopper, men ändå.. Men alltså, samtidigt, det sitter inte i priset uan det e bara det att jag tänkte liksom inte att det skulle va så himla dyrt me en jacka när de e så små =) Samtidigt så, visst, får jag en bra jacka så får det kosta =) Men därav lite att jag önskar lite att även nästa blir en tjej *fniss*

Fyndade även en overall, "Didriksson". eller jaa, det va sambon som fyndade, han va helt såld på overallen, han vägrade ge sig, hihi, emelie kommer inte kunna ha den nästa år tror jag, däremot shoppade matte o tyckte att nästa lill* kan ha den =) *fniss* Han e för go min älskade gubbe hihi Men Emelie gillade overallen hon med, tokgrinade när jag tog av henne den,,lilla stumpan =)

Annars så e det ganska lugnt idag..Ska käka lite här om ett tag, jag e sugen på nå, men vet inte vad, o Emelie sover för stunden. Skönt att äntligen bara sitta ner o inte göra nå, även om det finns miljoner saker som borde göras *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0