jag ska få en ring =)

japp, äntligen! nu ska jag också få en ring =) e såå glad! jag o matte ska ner på stan idag, typ nu snart när lillan vaknar o kika på ringar..hoppas jag hittar nån fin.. Å som jag tjatat  om att få en ring alltså, nu när vi är vi ju dessutom en familj, klart jag vill ha ring då..hihi, tänk att jag har tjatat efter ring, jag som suttit o sagt ifrån om det tidigare..
Mathias e ju lite rolig, för det e bara förlovningsring jag fått tjata mig till, hade jag velat gifta mig hade det vart ok redan igår =) men neej, jag vill ju ha första ringen först, men nu så, när jag fått den då e det helt ok, då kan jag gifta mig sen när som helst, jag e öppen för förslag *fniss* fast jaa, måste bara gå ner några kilon först så klänningen sitter perfekt, o det lär ju dröja, men att gifta sig 090909 e jag liite sugen på..undra om man kommer i form till dess =)

o skolveckan e slut nu..eller jaa, den e det efter idag egentligen, men näee, just det vi skulle göra idag har jag gjort på en annan kurs så jag e hemma idag..skulle iaf bara gå på fm idag också så..

Näe, ska ta o göra mig iordning o joxxa lite här hemma nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0