v.15 idag då

Japp, nu har vi klarat av några veckor iaf, känns ju bra. Magen kommer sakta men säkert o jag för min galna kamp mot vågen. åneej, jag vet tt jag e gravid och att jag ska inte tänka så nu, men det e inte så lätt.. Fast ok, liite nöjd e jag, står fortfarande o stampar på samma vikt som de senaste veckorna och med tanke på att jag faktiskt slutat röka så, neej, jag vet, jag ska egentligen inte klaga..
Det enda jag egentligen har o klaga på e att jag e så jäkla orolig att min foglossning har börjat,,redan..Med tanke på hur det va när jag väntade emelie så lär det sluta med att jag sitter i rullstol den här gången..
När jag legat på kvällen typ, o ska upp på oa, då kan jag alltså knappt gå, tack o lov e det bara i det ena benet än så länge, men häromkvällen kom Matte till undsättning. Fast bara jag kommit igång o fått röra på mig lite så känns det bättre sen..Ska tlll barnmorskan imorgon, kasnke hon har nå tips..Det jag märker e att jag lär sitta ner under dagen nåt iaf, går jag omring o grejar en hel dag, då e värken där som på beställning..

Jag o lillan kom prei hem från en snabbis nere på stan. Först skulle vi inte åka, kände inte alls för det, men Emelie ville åka buss o jag hade lite att uträtta så va sjutton.. Har iaf vart o lämna tillbaka min älskade jacka så nu sitter jag o undrar hur man ska göra.. Jag (eller Lisbeth) fick efter mycket jagande och om o men tag på en röd everest kjacka, dock storlek störrre än jag kunde ha, så nu e den tillbaka på affären =( Men jag vet vart det finns en ny i storlek mindre, men ska jag beställa den, eller leta efter en annan?? Vikka i-lands problem..

Jakten på boende går vidare..Jaa, ni som känner oss, vet ju att vi pratat om flytt i typ hundar år nu, emn jaa.. Vi letar, eller jaa, famlar i mörkret, mer trevande kanske man ska säga.. Jag vill bara ha allt på ett plan till en lägre månadshyra än vi har nu..*suck* men men, det sista som överger en är ju hoppet..

Neej, nu ska jag ner o smaska lite lunch, kände hur illamåendet kom när jag satt på bussen..Jag behöver inte äta lika ofta nu, men när hungern kommer så slår den till så det stänker om det känns ett som, då skulle jag ha haft mat för typ en halvtimme sen..Strunt samma..Jag e gravid, låt mig va! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0