Okey,,nu ska jag berätta..

Joo, det e ju såhär va, att, ehh, vi ska ha tillökning i vår lilla familj =) Så nu vet ni! Känn slite mer säkerrt att tala om något nu, för jag är i v.12 nu och hittills har allt sett bra ut, har vart på 2 ul och inga problem. Så runt slutet av juni blir det en bäbis här hemma..

har väl mått, okey, även om jag mått bäde värre o bättre, men man ska inte klaga, vet nån som haft det mycket värre..
Får en sån himla matnojja bara, var lika med emelie, är tokhungri dygnet runt så det är inte klokt. Fast just nu är jag inne i nåt skede så äter jag, så mår jag illa, äter jag inte, mår jag illa..Finns likosm inget mellanläge, men jag föredrar att äta, för det illamående som kommer om jag inte gör det, hua, gillar jag inte.. Åsså har jag vart trött, sjukt trött! Men det hör ju liksom till, inget som e direkt unikt för just mitt fall.

Fast idag kändesdet lite bättre, fick inget jobb idag så lillan jag o jag klädde på oss o gcvik ut o greja lite på gården, plockade o dona, tog bort alla gamla blommor., O sen satt evi fart mot skogen o plocka massa granris, hade sån tur så vi hitta en omkull blåst gran, kunde ju inte bli bättre, då behövde jag inte ha dåligt samevte för jag sågade bort grenarna heller.
Sen lade vi ut granris här o dona lite.

Sen blev det ännu en kamop eftersom vi hade passerat matklockan med typ,,en kvart,,så blev det ju till att lillan inte alls skulle äta mat, hon skulle sovavganen..O ingen blöja hade hon så det va jag tvungen att ta på o det var droppen för Emelie, hon skrek och kasta sig, sparka med benen och var heelt hysterisk.. Grina så hon fiock jordens hostanfall och var knallröd i ansiktet.. Va bar a i bädda ner henne i vagnen sen efter kampen var över o ge henne vällingflaskan..

Å måste ju bara skriva hur stolt jag e över lillan!! Alltså, hon fixar pottan klockrent. Hon går tom själv o sätter sig. Tänder lampan, går in o tar av sig byxerna, o ropar när hon e klar. Toa dörren brukar hon vilja att vi stänger men alltså, hon e såå duktig så det finns inte. Hon brukar även gå o sätta sig fast hon ibland har blöja. Det e bara min osäkerhet som indrar från att släppa iväg henne ner på stan o till affärerutan blöja, men hon skulle fixa det å.. Hon har ju vart svängar till affären o så utan blöja, o hon kan to sova eftermiddagsluren utan att ha kissat så O hon går på pottan både föratt bajja o kissa..*stolt*

Åsså Matte då!! Shit, han fortdsätter gå ner i vikt, tänker på vad han äter, otränar stenhår, det e inte klokt o ch jag e så himla stolt över han med!!! Beach 2010 kan jag nog  med råge tro att det blir för hans del! Det syns sån himlaskillnad på hur klderna sitter, kroppshållning o allt. Min megahunk!! Det ni! =)

Kommentarer
Postat av: petra

Grattis, gud vad roligt för er.



Kanske hinner ses något snart.

2009-12-09 @ 19:01:11
URL: http://lovizasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0