Mollie e tebax hemma!!

Just nu  ligger hon här bredvid o myser o vilar =)

Kvart i ett inatt så ringde det i mattes telefon, då var det ett par som bor på "grannsidan" av vårt radhusområde och ev. så kunde det vara Mollie de hade hittat.. Matte gick dit o jag gick hemma o trampa o tyckte tiden stod still o hem kommer han med våran älskade Mollie!! Snacka om lycka, o snacka om att hon var hungrig! O hon hade sånt sjå gick nere o jama o smaska mat,blev tonfisk natten till ära, o sen låg hon i våran sång hela natten o bara spann o mös. Hon har gått ner en aning men verkar välldnas glad åt att vara hemma.

De som hitta henne var vi över med en chokladask till idag på eftermidddagen o prata lite med, vad härligt det är med människor som verkligen bryr sig tycker jag! Å så himla skönt att veta att de kan finnas så nära! De saatt Mollie va en underlig katt, hon hade vägrat lämna dem ur sikte hihi bara gått o strykt sig runt bena på dem. När tanten gått ut till soprummet för att kika på lappen vi satt upp med vårt tel.nummer så hade gubben gått ut föratt röka, men fått slänga cigaretten för att Mollie bara jama inne, o när han kom in igen så vart hon lugn. De tyckte att chokladasken var aldeles för mycket, men herregud, jag förklarade hur mycket det betyder för oss alla att Mollie e tebax hemma igen, o en chokladask, det är egentligen ingenting då..

Har jobbat idag, ska jobba imorgon igen.. Var lite roligt imorse för då ringde en av personlane för att fråga om jag kunde komma o jobba, då hade de letat mitt telenummer i 20 minuter *s* Då känns det liite skönt att bli väckt ändå, o att kasta sig in i duschen för en snabbdusch är heelt okey..

Fick ta blodprov idag, uha, inget jag var förberedd på, men så kan det vara ibland, gick bra iaf =)
Å igår fick jag gå till en kurator jag gick o babbla med förr när jag väntade lillan,då var det ju för att jag precis slutat dricka o allt det där, nu var det för att få prata om missfallet o alla könslor krig det, tror det hjälpte en aning för det kändes lite bättre idag, som att nåt lossnade.. Ska dit nån sväng till, o tror det kan vara bra, för fasen va det etsades fast i minnet o kom krypande igen nu, det var jag inte riktigt förberedd på, men det var tydligen så som man funkar sa kuratorn..

Just ja, insåg idag att det bara e 24 dagar kvar till julafton vilket göratt jag kände ett sting av stress komma farande.. Jag har inte köpt en enda julklapp än, så lär försöka ta det i helgen lr nå, osså lär det bli bullbak och knäcksatser..

Nu ska jag ner o smaska en lussekatt, köpt igen..Men en sak e positivt just nu har jag kommit på,,en jul där man kan äta utan o behöva tänka på konsekvenserna hihi


Kommentarer
Postat av: Anna Hervestad

Hej på dig!



Hur går det på jobben, är du fortfarande på vikinga?

Stämmer det att det är en liten på g?



Sköt om er och en trevlig jul



Kram Anna

2009-12-02 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0