Jag har köpt Barnskor idag..

jaa, alltså till mig själv.. Hitta ett par varma o sköna Everest på Stadium o för ett bra pris, prova o de passa kanon, så va gör man inte? Det e ju min storlek å *s*

Va till barnmorskan idag också. Jippie! Sa till henne att jag tror min foglossning har börjat igen, hon flina lte o sa att det hade hon rean kunnat tala om för mig att den skulle, så hon va övertygad om att den var tillbaka hon också.. Så va innebär det? joo, jobba jobba så mycket det bara går innan kroppen säger ifrån. Å jag som inte får några pengar om jag blir sjukskrivn, kanske inte det roligaste just nu, men men. Ska iaf till hjälpmedelscentralen imorgon o köpa stödbälte, osså får jag vl försöka ringa nån bra sjukgymnast.. Någon som har en på lager??

Vi försökte även lyssna på hjärtat idag igen, men icke! Det e en envis liten kille där inne, jag lovar!! Det trodde även bm =) Den lille vill inte alls ge sig tillkänna, o vod det här laget borde jag ju kunna börja känna små sparka, men neej..den lille vill bara sova hela tiden.

För övrigt måsta jag ju bara skryta lite om lillan! Hon e heelt utan blöja nu på dagarna, sover inte ens på dagen med blöja, gissa om vi e stolta då!!

Å idag har lillan o jag haft liten mysdag, efter bm, va vi ner o sprang in på arbetsförmedlingen, in på banken, en snabbis på stadium och sen var vi på Bali Garden å käka! Å nä vi satt där o käka så kan jag lova vi tänkte på Linda o Selma, et ju hur mycket Linda gillar Bali.. Men så går det närmnflyttar långt bort :p 
Men Emelie gilla kinmat och vi hade det riktigt mysigt! Sen var vi in på zooaffären o kika pådjuren innan vi gick till bussen o åkte hem.
Känner verkligen hur dyrbar tiden just nu ör som manhar med Emelie, det kommer den alltid vara, men nu vet man att det bara är några månader kvar som manrår om henne o bara henne. Det känns liksom lite vemodigt också, vårn lilla prinsessa kommer ju liksom att bli lite större sen..Jag vet inte, kanske jag som e fjantig, men iaf så vill jag verkligen kunna s tillbaka på denhär tiden o känna att manverkligen fått njuta av tiden. Fast jaa, njuta gör man ju ändå, vet inte hur jag ska förklara.. Blir ju bara lite annat sen, det kommer ju ändå bli en stor förändring för oss alla.
Fast det kommer ju att gå bra me allt, et e inte det =)

Jag har världens underbaraste man och jag har världens underbaraste unge hihi Blir spännande med ännu ett nytt kapitel i våra liv =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Så det blir en pojke denna gång??

Va roligt! En av varje =)



Kram

2009-12-29 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0