Idag fick lillan sin spruta..

stackarn! Jag jobbade till 17 så var matte som fick åka till bvc o ge henne sprutan. Allt hade gått bra o sen följde lillan med matte å träna. Han sa att honblivit lite pipig på slutet, o sen när hon kom hem så hann jag bar apussa på henne så kände jag att hon var varm.. Sen grät lillan o var så hinla ledsen så det var inte klokt. Försökt et atemp men hann bara ha den inne typ 2 sekunder o då var den redan uppe på 38.9, så i med alvedon o nu e hon nere o leker iaf, men jag antar att hon kommer va lite halvrisig imorgon, stackars råttan..

Å jaa, jag jobba idag, kul men så himla nervöst nr man ska till en förskola där man inte är van att vara, och inte är van med barnen eller nå, emn det gick. Fast det blir ju inte förrän efter ågra timmar man blir varm i kläderna o man funkar som man ska, men så e det ju.. Nu kommer lillan här o säger " E..E" hon har skrivit e, lär ju kika..

Nu ska jag pussa på lillråttan o va lite trevlig, vi har ju faktiskt lite besök här hemma av Jakob =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0